Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

pemburu saya :D

Jumaat, 5 November 2010

hidup sebagai seorang pelajar multimedia

salam. disini aku ingin menceritakan hidup aku sebagai seorg pelajar yg belajar kt KOLEJ POLY-TECH MARA IPOH. sejak aku masuk sini mei 2009, mcm2 perubahan dalam hidup aku. fuhh takut jugak, yelah harapan ibu bapa kn. bidang yang aku ceburi DIPLOMA IN MULTIMEDIA.  jauh dari bidang aku ambik kt skolah teknik dulu HAHA. aku minat bidang ni sbb nk mendalami seni fotografi nie. tp selain tu mcm2 aku blajar bkn pasal fotografi je. alhamdulillah setakat sem 3 nie pointer aku terbaik la jugak sem 1 dekan sem 2 xdekan agak kesal disitu.HAHA harap sem 3 nie dekan balik. kawan2 tolong bantu aku ye. Dengan jawatan yg aku baru terima di kolej ini sebagai BIRO SUKAN DAN REKREASI fuhh mencabar tu. Sem depan katanya ade SUPTEM kt IPOH harap kwn2 dpt membatu jugak aku dlm menjawat jawatan tersebut. HAHA korang mesti bosan kn baca blog aku. ntah pape ntah HAHA. sy budak baru belajar la.. nunty ade la perubahan tu huhu . nk masuk gambo pun lembab la internet nie. eeeee...sampai disini jela kot..SALAM..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan